Endorfinkickar!

32 min tog det för oss att ta oss runt femman i Skatås.
Tigger hade säkerligen kunnat löpa runt den på betydligt kortare men jag med mina veckor av pulver har inte direkt gett mig kondition och uthållighet.
Men nöjd är jag!
Maxpuls? HAHA. 192. Sjukt.

Efter det så drog vi till sportlife Almedal.
Klunkade varsin Celsius och satte oss på varsin cykel.
Jävlar va svetten sprutade!
Va det är bra att köra intervaller med någon.
Man pushar sig så mycket mer än om man är själv.
30 min på den blev det.

Och efter det blev det en supergod proteinshake. Vaniljsmak. Smakade som vaniljsås. Mmm.
Ska äta med Marlene och Emma kl 15 så det får räcka för nu. Och ett päron.

Känns som om vi är på G nu. Det är bara att bocka av träningspass för träningspass på våra listor.
Och vi är båda lediga nästa onsdag så det blir kanske ett dubbelpass igen.
Typ löpning och simning. Och sen gemensam lunch.
Mys!

Nog om det!
Nu måste jag duscha för snart är det lunch på stan!
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan vad grym du är!



Dagen är som den är.... Hoppas din bli bäst!



Pussss

2010-05-12 @ 14:08:22
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0