Experiment?

Igår var det supermysigt och kul hela dagen. Från morgon till kväll!

Träningen med Tigger var grym.
Lunchen med Emma och Marlene var grym.
Och tv-myset på kvällen med Flisen var grym.
Jag och Flisen hade även min sista(läs även stora) godisätning på två månader.
Mår helt ärligt fortfarande illa. Sjukt.
Men istället för att ha ångest över gårdagens kväll, så ska jag se det lite som ett experiment.
Kan jag fixa till de 1.5 kg som min kropp sög åt sig från igår. Tills imorgon.
Ska bli väldigt spännande. Kul till och med!

Gick upp 06.45 och satte på mig löparkläderna. Var ute på en 63 minuters morgonpromenad varvat med jogg.
- ca 437 kcal. NÄSTAN marabouchokladen från igår med andra ord.
Typ bara 3000-4000 kcal kvar? Haha.

Nu ska jag göra mig iordning för jobb. 10.30-17.00. Ska bli spännande att se hur våran butik ser ut nu efter ombyggnaden!
Det blir cykel till och från jobbet. Nästan 1 mil dit och nästan 1 mil hem.
Efter det blir det storstädning. Man ska kunna se mitt golv och min säng igen. Far kommer nämligen hem imorgon!
Och tänker avsluta min dag med minst 60 min på crossen.

Det ska verkligen bli kul att se om det går att fixa till det som gårdagen ställde till med på vågen

Och så passade jag på att göra det jag älskar mest med löpningen. Nu när jag hade så mycket energi i kroppen:
Trapp-och back-träning. Har jag verkligen inte haft ork med på länge!

Nog tjötat!
Domen kommer imorgon!

Trevlig dag på er!
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åå så skoj, vi kommer vara så heta i OBA va! :)

Det ska gå upp och ner, annars är något väldigt konstigt!



Måste mysa massa nästa vecka, åker dock bort tisdag onsdag!



Låter som du hade en mysig dag!



Pussss

2010-05-13 @ 10:08:55
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0