Inre lugn!

Äntligen!
Efter tre-fyra dagar av inre kaos känner jag mig äntligen lugn.
NU äntligen tror jag att jag har koll på mig själv.
Blev en sån himla grej att få äta igen efter två veckor av pulver så jag hanterade all mat helt fel.

Men nu känner jag igen min beslutsamhet.
Precis så här kände jag innan jag började med pulvret.
Så nu ska det gå vägen!

Dock får jag sota för mina misstag denna veckan iform av uppgång på vikten.
Men förhoppningsvis hinner det inte sätta sig så hårt så jag kan få arbetat bort det inför nästa fredags-vägning.

Igår åt jag en rejäl portion fruktsallad som middag.
Var så sjukt mycket frukt att välja på så det blev massa. Som jag låg däckad efter det.
Så nu måste jag ju lära mig äta små portioner också;)
Men som sagt. Känner mig "lagom" nu. Så 10 Juli: Ska jag vara nöjd med min kropp.


Så.
Nu ska jag städa och sedan blir det gymmet.
Hoppas på att få simma ikväll på spat.
Så får jag ligga en simning back denna veckan.
Dock minst två cross +.

Har även varit ute på min dagliga morgonpromenad. Det är gott att ha börjat med dem!
Tjipp!

Svider att lägga upp veckans vägning.
Men måste för att komma nånvart tror jag.
Så ni få gärna sluta läsa här;)
Vägdag 2.
Startvikt: 72,0 kg
målvikt: 60,0 kg
vikt just nu: 68,5 kg
veckans -/+: + 3,0 kg
minus sen start: 3,5 kg

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ne, den var inte nyttig :P Tro inte det!



God den såg ut!



Sötast i världen är vad du är!



PUSSS

2010-05-14 @ 10:13:28
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0