Jobbig?

Dag 13. Näst sista dagen på enbart shakes har faktiskt varit jobbig.
Ett tag kände jag att jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst.
Men det är nog vetskapen om att jag snart får äta riktig mat som gör längtan så enorm just nu!

Tänkte utvärdera allt jag levt på dessa två veckor på söndag.
Utan vissa soppor och vissa knep hade jag nog inte klarat det.
Kan ju hjäpa någon annan stackare som gett sig in på detta!

Idag åkte jag och Flisen till Allum. Som det var förövrigt sjukt härligt att träffa igen. Så underbart att hon är hemma igen.
Jag typ slappnar av=)

Vi åkte till goa Jessi på Allum då hon jobbar idag.
Henne hade jag också saknat.
Vi ska grilla hos henne på Lördag kväll.
MMM.
Kyckling och sallad till mig. Wooop!

Köpte mig en så sjukt söt klocka!
Som jag är rosa nuförtiden. I like!

Köpte lite smycken också. Gillar jag också=)
Ne nu ska jag nog för första gången sätta in musik på min vattenMP3!
För nu ska det simmas. Eller inte nu. I veckan.

Blir nog tidig sängång ikväll. Kanske.
Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0