Länge sen!

Oj.
Väldigt länge sen jag skrev ngt. Känns det som. I Fredags.
Spaat var helt underbart!
Hotellet var supermysigt.
Vi bastade och nästan låg och somnade i grunda pooler med stjärnhimmlar.
Firade mamma med champagne
Åt helt otroligt god mat. Går inte att beskriva smaksensationerna.
3-rätters.
Sov som en stock i goa hotell-lakan.
Och den frukosten sedan på lördagsmorgonen mina vänner. Inget skämt.
Det godaste jag varit med om!
De hade allt från groddar, flera olika youghur, alla sorters bär, frön osv.
Flingor av alla dess slag. Nötter.
Frukt.
Ägg, korv, bacon(Om man tycker om sånt där är det kul, men inte så förtjust i bacon)
Bröd.
Osv.


Shit vad jag ätit i helgen.
Och det slutade inte där.
Åkte till Kungsbacka med pendeln.
Skickade fel sms-biljett: 1200 kr i böter. Så arg så jag var på väg att börja lipa.

Blev upphämtad i kungsbacka centrum av Robin och hans syrra.
Systemet, plantaget och Ica.
Som jag inte hade fått veta att vi skulle jobba med stugan;)
Var supertrött efter spaat så var inte på topp.
Men hur mysigt var det inte där i Åsa då?
Åt supergod mat.
Bland annat.
Suck.

Vissa badade. Inte jag.

Grillad fläskfilé. Grillad Halloumi. Grillad Majskolv.
Bulgur-sallad med vitlök.
Vitlökssås.
Kesella med mango-chutney.
Gott?
Oh ja!

Såg massa film på söndagen.
Åt mera skit.
Åkte hem till Robins lya. Åt mera. Typ fruktsallad. Vaniljsås och glass.
Japp.

Och igår!
Igår mina vänner!
Så promenadera jag hem till mammsen.
Åt frukost.
Gick till flisen som körde till gymmet.
Tjötade med Märtis och Lönnis. Kul!
Solade i 30 min! Och ja. Jag är en bränd sak just nu. Gör så ont på rumpaaan!
Körde sedan crossen i 30 min.
Och sen så visade Lönn och Märta oss övningar på TRX-en. Som jag gillade den!
(Bild: Google.)
Det tog så fort i kroppen så det var sjukt. Sjukt ont gjorde det men gud vilken träning!
Den ska jag göra tills jag kan det på ett finger!

Efter det åkte vi alla fyra till en salladsbar där man fick plocka själv. Supergott!

Sedan blev det stress till att hämta bil från service och sedan stress hem för att göra sig iordning för träff med jobbet.
Blev lite alkohol och god mat på El-corazone. Skötte mig fint med lax. Men så delade jag och chefen på kladdkaka.

Japp.
Känns bra.

Men idag känns det, som så många andra gånger, att nu kanske jag kan hålla mig hyffsat nyttig.

Nu blir det ut med hunden.
Springa i Skatås tänkte jag.
Cykla till jobbet.
Sedan när jag slutar 20.00:
En timma cykling står då på schemat!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

ohh. du håller verkligen på med den coolaste sporten!! :D haha älskar det. KÄMPA PÅ

2010-05-18 @ 16:25:56
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Petra

Låter som en toppenhelg :-)

2010-05-18 @ 19:19:28
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: Jessica

Vilken summering och uppdatering!! Låter som en grym helg! NU SAKNAR JAG DIG VERKLIGEN!!!!



Pusssss

2010-05-18 @ 20:17:29
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men underbara, tack :)



Ja, jag längtar massor! Blir en bra kväll! Och snart beger vi oss!



PUSSS

2010-05-18 @ 22:50:34
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0