Regn och rusk

Missade i alla fall regnet på vägen till jobbet. Huvudsaken tror jag!
 Tur jag hade regnjacka och regnbyxor på mig=)
Dock helt dyblöt som en hund i huvudet. Riktig regnskur som kom!

Och så hade jag full löparmundering på mig under. Vilket var bra, för var helt dygnsvett när jag kom fram till jobbet.
Så äckelkläder av. Jobbarkläder på. Men lite uppfräschande därimellan!

tar typ 30-35 min till jobbet. Nästan en mil en väg.
Bra vardagsmotion måste jag säga!
På vägen dit i strålande sol: -295 kcal.
På vägen hem i superskur: -274 kcal.

Totalt: -569 kcal.
Totalt intag: 580 kcal.

Snacka om skillnad.
Dit:

Hem:



Jaja. Nu duscha lite lätt och sätta på sig mjukisar!
Imorn är det som sagt jobb på Almedal och sedan är det planering för mig och Tigger!:D
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

oh TACK SÅ JÄTTEMYCKET. ja jag försöker att ha det :D hihi kram

2010-05-04 @ 23:09:01
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Fick bli lite ägg:) Haha, tack, vet inte vad som hände med magen, bilder ljuger:)



Hoppas det går bra på Almedal!



Saknar dig med, massa!!!



Pusssss

2010-05-05 @ 08:07:43
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0