SnabbisUppdateris!

Uppe med tuppen( Läs robin)
Fast somnade om som en sten och gick upp 07.50.
Första gången jag inte vaknade när han gick upp vid 06.30.
Drömde dock att han snoozade helt fel och vaknade försent.
Men så var ju inte fallet.

Trött som ett %#& är jag idag.
Men det blev en 43 minuters morgonpromenad i solen.
Cyklade hem på min svarta vackra.
Dricker en kopp kaffe nu(Drack min "frukost" direkt efter prommisen innan cyklingen)
Ska packa mina saker för om tio minuter så kommer jag inte vara hemma på heeela dagen.

Dagen ser ut följande:

10.30: Cykel-intervall med Tigger på Ullevi Sportlife.
Senast 12.00: Simning med densamme.
Iordninggörning för att sedan äta på Supersushi med densamme!
15.00: Möta upp Marlene och Emma. Sitta med när det kanske äter?
Och sedan ska jag försöka övertala dem att gå med på Yrkes-mässan som är i stan nu!
Gratis är gott=) Och när man inte riktigt vet vad som ligger framför en...

Nu är det inte långt kvar tills jag får träffa gooa tjejerna på Musses på Lördag.
Och det är inte alls lång tid tills flyget lyfter för OBA på Måndag! Woop!
Och innan dess så blir det massa att göra:
Oba-fixning med Flis imorn. Kanske bio på kvällen.
Fredag: Jobb. Hard Rock.
Lördag: Jobb. Musses.
Söndag. Jobb. Date.
Måndag: OBA!!!!!!!!

Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0