Taggad som tusan!

Varit ute på en 55 min morgonpromenad och är redo att åka till jobbet.
Jobbar 12-16.
Efter det blir det crossen. 45 min kanske blir lagom?
Och runt 18: Middag med karln! MUMS!
Vet dock inte än vad vi ska äta.. men är sjukt sugen på tonfisk, sallad och kesella.

Igår var supermysigt.
Efter jobbet åkte jag och hämta upp Flisen.
Vi plockade upp Lonkiskolis.
Åkte och handlade Ryggbiff och sallad.
Och potatisklyftor och bea-sås- Men det åt jag ju inte=)
Ostisbågis och jordnötsringar köptes. Luktade underbart. Men höll mig.


Min underbara mat.
Hade lite kramper i sidan av magen imorse. Hårdsmält biff för min ovana mage.
Det här ser jag fram emot att äta någon dag också:

Den här köpte jag för framtida avsmakning:

Men den var tydligen inte så god?

Nog tjötat!
Nu: Jobb.
Sedan: Gym.
Ikväll: Mat
Imorgon: 07. morgonpromenad
Sedan simning.
Jobb: 12-19.
Sedan troligen bio!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Camilla

gott för dig att äntligen börja äta!! duktig du har varit! vad blev slutsumman på? nä den chokladen är faktiskt inte så god.. för lite chokladsmak om jag får bestämma.. PUSS

2010-05-09 @ 14:34:37
URL: http://bruuus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0