Trött?

Ja.
Helt körd.
Undrar när jag ska sova?
I Turkiet? Wooooop:D

Sena sena kvällar och tidiga tidiga mornar. Så ligger det till just nu och det är inte mycket annat att göra.

Upp imorse och sprang 5:an i Skatås. Ska möta upp Tigger om en halvtimme för simning.
Efter det. Ca 11.00:
Kommer Flisen och plockar upp mig på Valhalla( Lyx)
Och då åker vi till Frölunda. Shoppar det sista inför Turkland kanske?
Sedan kl 15. Har vi Örgonbrynsrens och ögonfransfärgning på Sportlife Exclusive i stan.
Efter det så ska Fliselis göra slingor i mitt hår.
Vilken dag huh?=)

Igår var det fullt upp.
På morgonen var ju det morgonpromenad.
Cykel.
Simnining.
Sedan köpte vi Sushi på Supersushi och åt den underbara maten vid ån.
Hej sommar säger jag bara!


Sedan stannade jag kvar i stan och mötte upp Emma och Marlene.
Vi satt och mös vid ån också med en kaffe!
Strax efter åtta så åkte jag till Jessi för att mysa med henne och Fliselis!
Det var välbehövt!

Ne nu måste jag kila!
Byta om och packa väskan. Igen.
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt du känner så!!!



PUSSSSS

2010-05-20 @ 13:39:31
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0