Äntligen!

Idag är det måndag.
Och om bara 20 min ska vi åka och hämta mamma på flygplatsen. Weeho!

Hon sa igår att hon hade köpt ett par EasyTones fast de som är för Running. Åt mig.
Wiee!
Svarta tror jag hon sa.
Hade kostat 550 kr. Och hemma i Sverige hade de tydligen legat på 1200!

Så kanske får ta och faktiskt ta tag i mina benhinnor på riktigt?

Helgen var jättego.
Träffade Marlene som var hemma från Barcelona.
Som jag saknat henne!
Vi umgicks från 12 till natten=)
Vi gick vilse i Slottskogen i 1.5h. Haha.
Träffade hästar och älgar.
Freja skällde inte utan ville in till hästarna. Underbart!




Fick städat min lägenhet igår också. Äntligen.
Och hittade massa cd-skivor.

Vilken underbar tid det var!

Och nu snöar det grymt mycket.
Härligt! Om det bara kan ligga kvar!

Blev massa massa för mycket mat fre-sön.
Blev nog bara två träningspass förra veckan tror jag.
Men nu har jag och Flisen redan bokat in 4 denna veckan, så bättre kommer det ju bli!
Så ikväll: Bodystep på Örgryte.
Nu kör vi!
Woop!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det gör vi!! Det räcker att ni är dom ni är så är jag nöjd!

Skönt att mamma kommer hem!

Pusssssss

2010-11-22 @ 09:30:57
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh snygging där! Miss you girl! Jättefina bilder du tar!

2010-11-22 @ 22:10:11
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0