Då kör vi!

Bodystep idag.
Det var faktiskt kul!
Och han instruktören var ju för underbar:D
Den där Mats.
Och svettades som jag inte gjort på länge. Kul om man kan försöka gå på det fler gånger.

Direkt efter det var det ut med mamma hund.
Sedan hem till mig och ut med min hund.
Sen var det till mammas lägenhet där vi nu alla ska sova!

Imorgon är det full rulle.
Ut med min hund en mini-snabbis.
Ut med mammas hund en längre bit.
Ut med min hund så hon blir trött.
Lämna henne hos mig.
Spinning. 11.30.
Ut på långpromenad med mammas hund.
Hämta min hund och åka till Sisjön för att skriva kontrakt på Cubus så jag får lön.
Hem och träna min hund.
Ut med mammas hund.
Osv. Osv. Osv.
Ja. Eftersom de inte går ihop och min hund inte pallar stan så kan man varken lämna dem ensamma ihop eller gå ut med dem samtidigt.

Och från o med lördag kommer jag åka till o från Surte också. För där kommer mammas katt bo.

Ha en go kväll.
Nu ska jag försöka göra iordning mig för läggdags och sedan ta ut hundarna tillsammans utan att de stryper varandra.

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

HUNDHUNDHUND!

Du är grym som pallar!

Ses på fredag ja!

PUSS

2010-11-10 @ 23:09:04
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Flisen

Meu.



Lycka till på spinningen! (Du borde vara där nu om schemat stämmer ;) )

Ses imorn, push it push it -aaaah!

2010-11-11 @ 11:31:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0