Fredag.

Har en valp som inte fattat "den som spar den har".
Valpen går runt och småskäller och trånar efter Bessies grisöra.
Bessie spar allt.

Har varit ute med båda men enbart Bessie har fått en långpromenad.
Måste åka till mitt område för att få ut Freja en längre bit.
Och det lockar INTE när det det regnar så förbannat ute. Tröttsamt.
Men som sagt.
Det är väl så det är att ha hund.

Funderar på om jag ska lämna Freja ensam två gånger idag.
En gång för att sola och gå ut med Bessie runt 13.
Och sen blir det ju när Flisen och jag ska träna Bodypump 16.30.

Hundarna måste ju ändå vara åtskiljda.
Ha en trevlig Fredag!
Det ska jag ha.
För ikväll är det mys med tjejerna till Idol!

Och nej. Åkte inte iväg igår. Galet trött. Somna som en stock.

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur gör man moset då?

Haha, lemmar, vilket uttryck:)

Jisses så smalt ditt ansikte är gumman! Bra där:)

Snart se vi! Tja på ré;)

2010-11-12 @ 19:15:06
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det blir en favorit helt klart, imorgon också:)

Haha, trodde inte heller jag kunde vara nöjd över min mage, känns overkligt! Tack min going!

Ska testa moset någon dag, lockar lökarna mina, alltså smaklökarna:)

Tack själv, alltid lika underbart att få vara med er!

Ha en kul kväll imorgon!

Puss

2010-11-12 @ 23:35:08
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack min fina underbara Malin! Mer kärlek till dig!

2010-11-14 @ 20:55:31
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0