Fredag!

Underbart!
Blev väckt halv åtta o var spytrött.
Men fick myst med valpen i sängen så länge så att jag kunde ta ut henne vid åtta. Och som hon kissade!
Dukig på att hålla sig nu=)

Ut med tanten på en långis.
Hon vägrar för övrigt att äta. Inte på hela dagen igår.
Saknar hon mamma kanske?
Det gör vi alla!

Har ätit taco-sallad till frukost.
Galet gott.
Underskattat att äta middag på morgonen!

Igår blev det ingen träning.
Åkte iväg och visade upp Freja för en som jag inte träffat på kanske 2 år?
Kul var det!
Och Freja var såld=)

Idag måste jag dock iväg och träna.
Blir galen här hemma.
Så bara att få komma ifrån de här två här hemma, så tar jag mig till gymmet och kanske en sol?
Men först ska jag och valpen ta på oss våra bilbälten och åka till Surte.
Mata och släppa ut katten och gå en långis i den fina skogen där!


Inte jättekul att åka säkert.

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad skönt det låter gumman!



Hon säger jag ska lyssna på min kropp och det gör jag :)



Ha en fin dag hjärtat, du är väldigt fin!

Pusss

2010-11-19 @ 13:16:32
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0