Fredag redan!

Helt otroligt att dagarna kan gå så fort!
Idag var det jobb 7-10 på Cubus.
Och kl 15 är det släktkalas.
Sjukt länge sen jag var med på grund av Freja. Då vissa i släkten är pälsallergiker så har hon inte kunnat följa med.
Men nu är hon så stor så hon får klara sig själv i 4 timmar.
Vilket innebär en långis med henne om ca 1 timma!
Just nu ligger hon däckad.
Sent sent i säng igår. Matte som "nejade" henne mitt i natten. Upp vid 05.30.
Så nu är hon trött!

Jag har inte sovit så mycket senaste nätterna, på grund av trevliga företeelser. Dock inte lika trevlig dröm inatt.
Drömde att en råtta klättrade på min vägg.
Och helt plötsligt klättrade Freja efter och började äta på den!
Och jag skrek nej till henne.
Märkte ganska snabbt att hon inte fanns i mitt rumt längre, efter att jag dragit bort sängen för jag trodde jag hörde henne där under. Krashande på en råtta.
Jag hittade henne i soffan i vardagsrummet. Med huvudet på sné kollade hon trött på mig.
Förlåt kände jag då.

Igår jobbade jag som sagt på Cubus. Seg i bollen efter stått i kassan i princip hela tiden.

Gick till jobbet klädd så här. Väl där fick man byta om till partyblåsa dagen till ära!

Lite nojig inför imorgon. Skall på kalasmiddag hos Alexsandra och Andreas och de vill såå gärna att jag ska dricka alkohol så det sa att de kan hämta mig. Så gärna vill de!
Vilket då innebär att jag inte kan säga något annat.
Har inte druckit alkohol sen jag slutade med godis, om inte längre tid.
Vet inte hur jag kommer reagera, varken i kropp eller knopp!

Men någon gång ska man väl börja dricka igen!
Så antar att från och med imorn så är kolhydraterna tillbaka, blir spännande invägning på tisdag!


Trevlig Fredag på er!
Ikväll blir det mys med Flis!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Flisen gissade 52, du 53 :)

Oooh, alkohol, jag saknar viiiiin :)

Kommer gå så bra så, njut lite också hjärtat!

Ha en underbar kväll med Flis!

Pussssss

2010-11-26 @ 13:32:22
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygging där!!

2010-11-26 @ 17:42:55
URL: http://emmaincomo.blogspot.com
Postat av: Jessica

Men gör det, de båda, både njuta och gå i mål, varför inte?

Tack söta! Nu känns formen bra :)

2 veckor kvaaaaaar! :D

Ha en underbar dag!

Längtar jag med! Som en tok!

Pussss

2010-11-27 @ 10:32:46
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0