Fredag

Blå himmel!
Efter våran morgonpromenad imorse var både jag och valpen dyngsura.
Typiskt att pricka in hällregnet!

Blev ingen träning igår.
Pga hunden stack efter harar på morgonen och kom inte på säkert 10 min.
Vilket gjorde att jag missa min spårvagn och inte hann packa mina träningskläder.
Och sen att andra spårvagnen var försenad så jag missa min buss var ju ett minus.
Kom 15 min försent.

Bra start på dagen!
Resten av dagen var inte så bra.
Dock slängde jag ihop 4 matlådor med Sej och stekta grönsaker när jag kom hem vid 17.
Efter det så föll jag in i mina gamla dåliga. Hemskt dåliga. Vanor.
Äta.

Nya tag idag. Lärt mig lite. Måste ha cola light hemma.
Blomkål.
Något att smaska på helt enkelt!

Skulle fixat håret hos Flisen idag. Men orkade inte ta fighten med Freja på spårvagn och i stan idag.
Det kräver mättnad och tålamod. Inte trötthet.

Men runt 15 får jag bil och då brummar jag och Frejis till Annie och Dixon.
För att säga hejdå=(
Hon åker till Australien för 5 veckor.
SOM vi kommer sakna dem!

Sen slänga in hunden i ngn lägenhet för att sedan träna!
Om det hinns=)
Och kvällen blir mys med Brus framför Idol.
Måste därför städa idag.

Och en lite reflektion:
Samma hund?



Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Den var ju inte äcklig iof men inget jag dör för :)

INTE ALLS KUL, lite värre med hund kan jag tänka mig?:)

Du med hjärtat! PUSSS

2010-11-05 @ 14:53:18
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, jag vet, var typ 14 år det senast såg ut så på vågen :) Lördagen var härligt, eran med hoppas jag!?

PUSS

2010-11-07 @ 11:54:30
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0