Fruset!

Galet kallt att glömma vantar är man ska ta en omväg från bilen hem till lägenheten för hundens skull.
Ingen känsel i fingertopparna.
Undrar hur kallt det kommer bli som kallast?

Har precis kommit hem från ett möte på gymmet.
Och Farmor kom hem från Dubai runt 12 så åt lite fisk tillsammans hos mamma innan hon åkte vidare med tåg till Laxå!

Ska ta tag i städandet nu.
Hatar det verkligen. Önskar att jag antingen
a) Var pedant och tyckte det var kul att småstäda hela tiden.
b) Kunde anställa någon som storstäda 1-2 ggr/veckan.

I lördags var det supermysigt hos Alexsandra och Andreas.
Bjöds på supergod mat och efterrätt.

Kände mig påverkad efter ett glas vin. Heja Malle!

Kom i sängs hos mamma runt 24-01(?) och väcktes av mammas hund 02 för att hon ville ut.
Då hon inte lyckades väcka mamma.
Snacka om huvudvärk jag hade!
Men gick upp vid 07 och skjutsade mamma till jobbet och då hade huvudvärken gått över=)
Drack ju faktiskt bara 1.5 glas vin och en baileys. Och en hot shot(Frågetecken på namnet)
Så var ju inget men med tanke på att jag är ovan på både socker och alkohol: Värk.

Första Advent börjades kl 08 i hundinhägnaden vid Skatås med 5 andra hundar med dess ägare.

Två st bjöd på glögg och pepparkakor & Lussebullar.
Tackade ja till glöggen.
Galet mysigt!

Och slutligen:
Vem kom i sina favoritjeans!?! Juste!

Och spegeln bevisar ju bara att städning är välbehövt.
Suck.

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fasen va snygg du är min vän!! Och grattis till jeansen, du är grymmast!!

2010-11-29 @ 19:02:57
Postat av: malle

Oh tack camilla hjärtat! Du är en ängel<3 Längtar till fredag=)

2010-11-29 @ 19:37:28
URL: http://ninjamalle.blogg.se/
Postat av: Ina

aawh, tack! :D

2010-11-29 @ 19:50:46
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Jessica

DU är galet snygg, jävligt snygg för att vara exakt på ordet!

Haha, lagar du min mat kan jag städa dit hem :)

Är det jeansen med stort J?!?!

Fasen vad grym du är hjärtat!

Och som vanligt, saknar dig....!

Pussss

2010-11-29 @ 21:36:31
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0