Gött e det!

Möte kl 14 på gymmet.
Körde efter det mitt styrkepass samt 10 min cross innan. 10 min trapp i mitten och avslutade med 10 min trapp.
Galet mycket folk på måndagskvällar. Ska undvikas hädanefter!

Efter det, runt 18 så plockades jag upp av mammsen och valpen.
Fick storhandlat.
Var hemma efter sju och galet hungrig!
Slängde i en tvätt och började sedan med tacosallad.

Imorgon så körs första dagen på matplanen igång på allvar.
Har ätit GI idag (Förutom en swebar som vi fick på mötet) men då jag inte fått handlat fören på kvällen så har det inte blivit enligt planen.
Så idag räknas inte.
Imorn är dag 1.

Och imorgon är det Bodypump på Almedal 11.30 och kondition efter det.
Med Fliselis!

Och sedan är det jobb 17-21.45 för min del.
Och efter det får jag tillbaka min valp!

Dock så kommer jag jobba 9-16 ons-tors och jag måste trötta ut henne innan 8 varje dag.
Så kommer få gå upp senast 06?
Kommer ju inte ens vara ljust då.
Men det är väl så livet med hund är?=)

Imorgon kan jag även få in en träning innan frukost då jag inte har hunden:D
Det var inte igår!

Och alles!
Röstningen för Bodys omslags tjej och kille har satt igång!
Gå in och lägg din röst på underbara Jessica
HÄR

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu är du igång hjärtat! Så glad för din skull, kör hårt!!



TACK för din länk:)



PUSSS

2010-11-01 @ 21:14:44
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0