Inte så lätt.


Att få tiden att gå ihop när man har tre djur att ta hand om.

Fick hoppa in akut på gymmet idag 10.30-13.00 för alla verkar blir sjuka samtidigt=/
Så det var uppe i ottan och ut med tanten och sedan en långis i skogen med valpen.
In med Valpen hos Märta som var sjuk.
Till jobbet.
Hämta Freja.
Tanka bil.
In med valp ut med tant.

Sen var planerna att jag skulle ta en till promenad med tant.
En superlång med Valp.
Och sen träna med Flisen en snabbis runt 20.
Men så skickade hon nu att hon börjar bli sjuk. Inte kul=(
Och då blir jag inte så peppad på att ge mig ut i mörkret o kylan bara för att jag ska kunna ta mig och träna själv.
Sånt himla meck bara för att ta sig iväg ett par timmar.

Antingen träning eller hälsa på en person.
Så får jag väl TOKTRÄNA fredag, lördad och söndag.
Eller TOKTRÄNA när mamma kommer hem.

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken stress du lever i, inte bra för dig!

När din mamma kommer hem ger jag dig order om att ta en dag för dig själv, helt och hållet!

Fin bild BTW!

Pusss

2010-11-18 @ 22:59:47
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0