Märkligt.



Allt känns framåtflyttat.
NU har jag sminkat mig och duschat.

Blev väckt inatt ett antal gånger.
Mammas hund har nog blivit snurrig och dement.
Och vid 01.30 var vi ute och kissade demensdamen och valpen bajsa.

06.30 väcktes vi för morgonen, jag lyckades dock somna om i 40 min. Weho!
Sen rullades allt på!
Hundpromenader.
Spinning-spyjobbigt btw.
Solade. Galet välbehövt!
Hundpromenader.
Sväng till cubus sisjön. Fick massa tider i December. Tummen upp.
Och sen till min lägenhet. Äntligen sitta ner och äta god middag gjord på kyckling, blomkålsmos och cashewnötter.
O dusch o smink.

I nuläget är jag velig.
Filmkväll(natt) med Ivarson?
Han är hemma strax efter 23 från sin träning.
Jag skulle vilja spendera lite tid med en människa.
Och det enda som står på schemat imorn är:
Hundpromenader.
Städning.
Träning 16.30.
Handling med Flis.
Hundpromenader.
Idol med tjejerna.
Så egentligen har jag väl inget jag ska orka vara pigg för?
Men orka vara vaken så sent?
Asch. Vet inte.

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: flis

GE MIG RECPETET. Låter ju muuuuumma! :)

Nej nej nu räcker det, ska du titta på film så sent? Du kommer ju ändå bli väckt senast sju, va? HAH? DU är galen din toka!



Ses imorgon, pigga (?) och glada (!) på bodypumpeeeeen! pusselipuss

2010-11-11 @ 18:44:33
Postat av: Jessica

Bättre ska benen bli:)

Det där moset skulle jag vilja testa?!

SES IMON HJÄRTAT WEEEE!

Pusssss

2010-11-11 @ 22:04:33
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

Vad blev det igår egentligen? Inte?



Jag är trött idag. Och jag vill inte att det ska plinga när jag checkar in på Ullevi i eftermiddag. Ska försöka att undvika att dra mitt kort, hehe. Jag är trött. Okej hejdå.

2010-11-12 @ 08:02:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0