Onsdag betyder Harry!

Ikväll är det bio med Flisen och Brus.
Vi ska se Harry!
Ska bli supermysigt!

Strax efter 10 idag var jag och Freja i Kungälv och hälsade på Veronika och Fanny. En ursöt Lagottohund!
Vi var ute på en 1.5h promenad i frosten och solskenet. Kallt men jättehärligt!

Åkte till Surte och gav katten mat. Släppte ut han.
Åkte hem och köpte mat.
Och nu är jag här.

Inatt var andra natten i rad då båda hundarna drar upp mig för att kissa och bajsa. BÅDA!
Trött.
Och likt förbannat så kan jag bara få dra mig till 08 på morgonen ändå. Snacka om att blir sliten.

Strax blir det långpromenad med tanten.
Sen blir det en till långpromenad med valpen.
Och sen bio för mig.
Underbart med egen-tid!:D

Lite bilder från en helt underbar trip i Surte igår:


Och Valpen  slumrade nästan till lite medan katten åt mat i Surte.


Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack min underbara, gör bara det jag "måste" :)

En minut i taget nu så överlever man.

Ja, tre veckor på söndag, helt sjukt! Så nervös och helt borta nu:)

PUSSS mitt hjärta

2010-11-18 @ 14:59:14
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack min underbara, gör bara det jag "måste" :)

En minut i taget nu så överlever man.

Ja, tre veckor på söndag, helt sjukt! Så nervös och helt borta nu:)

Var filmen bra, haha?

PUSSS mitt hjärta

2010-11-18 @ 14:59:58
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0