Onsdag. REDAN!

Wah! Tröttsamt!
Inlägget försvann.

Riktigt kort resumé:
Gårdagen:
Styrka
(Dock inte så pulshöjande. Flisen skyllde på mig. Jag skyllde på mitt dåliga matintag.)
Förlåt Lönn.

Tror det berodde mer på att det var så mycket att prata om.
Och sedan svettades vi i 30 min. 15 min på trappen. 15 min på crossen.
Sedan var det jobb.

Trots att jag jobbar i två butiker annars så räknade jag helt galet i ena kassan igår.
Borde inte räkna helt enkelt!

Idag ska jag skjutsa mor till flygplats.
Träna Bodystep 17.40 med Flisen.
Och innan detta ska jag packa ihop mitt pack och flytta till mammas lägenhet.

Och självklart träna hunden. Utställning närmare sig.


Så här trött är hon inte nu.
Strypa?
Kommentarer
Postat av: Jessica

Vart ska mor din nu då? :)

Ja, ska bli kul, inte en aning va djag är ute efter, grejer:)

Idol tänkte vi väl, att vi samlas vid den tiden. Var är oklart, för mig spelar ingen roll alls!

Vi kan ju höras om det på fredag!?

Ni är underbara! Älskar dig snutt!

Pusssss

2010-11-10 @ 10:08:56
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Usch, vad äcklig hon är ;P

Ja, det gör man alltid, gäller att ha en budget bara och miniräknare, kan bli too much annars!

Det blir kanonmysigt, mina tjejer!

NI är ljus i mitt mörker!

Pusssss

2010-11-10 @ 11:05:36
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0