Onsdagens slut

Och Freja är hemma igen!
Hon har varit på dagis hos moster kan man säga=)
Vi ska sova strax!

Det blev styrka och kondition med Flisen, hem till mamma hämtamatlådor och Freja!
Och väl hemma vispade jag ihop min underbara chokladprotein med drygt 1 dl mjölk, in i kylen medan jag la in 8 matlådor i frysen och sedan vispade jag proteinet igen och gyyyyd så gott!
( Tänk vilken smakupplevelse med mjölk, när det smakar chokladpudding med vatten!)
Skulle kunna föräta mig på det.
Eller inte. Skulle nog aldrig tröttna.

Nu är jag mör i kroppen. Ökade vikter på lite övningar. Aj.

Nu blir det sova, ska trötta ut Freja innan bussen går 07.50.
Så upp i mörkret.
Och kan mamma ta Freja efter hon slutat jobbet så blir det gym efter jobbet.
Men bara om mamma orkar, annars blir det vila!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Som ni är igång:)



Jag fastnade aldrig för puddingen :(



PUSSS

2010-11-04 @ 15:20:04
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0