Ryggen fri

Bara så att jag har garderat mig:
Märker jag inte att jag går ner i vikt till nästa vägning så kommer jag gå tillbaka till kaloriräkning.
Kommer inte utsätta mig för viktuppgång när jag vet att kaloririäkningen funkar.

För nu kom jag hem(Efter 32 min spårvagnsåkning från jobbet!) och r vrålhungrig.
Och har varit det hela dagen.

Men fattar inte.
Folk säger: Med GI är jag aldrig hungrig. Där får man äta tills man är mätt.
Bla bla bla.
Men nej!
Blir inte mätt. Hungrig. Supersmå portioner.

Så går jag inte ner så tänker jag inte fortsätta.
Ger det en vecka men inte mer för detta var inte roligt.
Om det inte funkar så att säga.

Äter morotstavar nu för jag kan inte somna hungrig.

Imorn är det spårvagn och buss ut till Sisjön för jobb på Cubus 9-16.
Bra jag hann med gymmet innan jobbet idag för imorn är det tveksamt om träningen hinns med!
Och moster tar han om Frejis imorn samtidigt som hon har sin egna hund och är dagmatte till en annan.
Kalas.
Och mamma går upp 04.30 för att köra Frejis till henne.
För mamma jobbar sedan kl 8.
Stackars mamma.

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: flisen

Men det har bara gått en dag? Eller? Kom igen nu fisen, lite GI dör du inte av! ;) Du började iofs med stort... Kanske blir lättare sen.



Ja, åt kvällsmål idag, kesella, vaniljpulver, sötningsmedel och hallon/blåbär/jordgubbar. DET var gott! Och det får man äta va? :) En riktigt liten dessert!



Jag har köpt Marian Keyes ljudboken! Den som du glömde i Laxå. Och man kan ladda ner den massa gånger från cdon på mitt konto så om du vill är det bara att hämta. :)

PUSS

2010-11-02 @ 23:33:50
Postat av: Jessica

Duktigt du är, men ge allt tid, kroppen behöver tid!



Ha en underbar dag hjärtat!



Pusss

2010-11-03 @ 08:37:26
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0