Snabbelisnabbt!



Idag har det varit minst sagt stressigt.
Gaaaah!
Skulle både tränat och fixat present osv idag.
Men chefen från Cubus ringde imorse och hade panik då folk var magsjuka.
SUCK!
Jag sa att jag enbart kunde ett par timmar då jag inte hade hundvakt.
Och det var bättre än inget sa hon.

Så drog loss Freja från två hundkompisar i Skatås, drog henne hela vägen hem i en rasande fart så hon nästan ströps då hon prompt skulle försöka lukta på allt som kom i hennes väg: VÄGEN.
Och så for hon omkull på isen.
Snacka om dåligt samvete.
Hon satt så ledsen i soffan när jag gick.

Skulle åkt 13 från jobbet men kom iväg 13.30.
Hem hämta Freja. Skulle hämta mamma i Frölunda 14.00.
Kom dit närmare 20 över=/
Så galet mycket folk ute idag!!

Och så hade jag inte ätit något sedan 08.
Så snacka om dåligt humör. Stress och hunger är inte en okej kombination.
Samt att veta att jag skulle behöva pälsa på mig 30 lager kläder för att gå ut med Freja för att ändå frysa.

Men älskade bästaste mamma sa att hon kunde ta Freja ikväll och att jag då inte behövde trötta ut henne.
Ska nämligen på middag hos Alexsandra och Andreas ikväll och där behöver hon ju vara trött för att vara lugn.
Som en sten släpptes från mitt bröst.
Så blev hemmet och en lång varm dusch.

Har gått upp fasligt tidigt de senaste dagarna med sena nätter.
Blir samma imorn då jag ska skjutsa mamma till jobbet.
Men sova kan man väl göra en annan gång?

Tjingeling!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Guuuuud vad snygg du är!

Haha, tack snälla, är ganska stolt faktiskt nu med tanke på hela min resa! :)

Hoppas ni hade en bra kväll och att du njöt, det hade jag!

PUSSS

2010-11-28 @ 14:13:59
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0