Tiden går.

Och jag har inte gjort mycket nytta idag!
Mest kollat på tv och varit ute med hunden medan jag vänta på att få gå på Bodystep 17.40 i Ullevi med Flisen.

Jag vet inte vad som är fel på mig.
Så fort vågen går åt rätt håll så är det som att jag vill förstöra det.
Ätit mycket mat idag med.
Suck.
Är så nära målet nu.
Funderar på en lösning på min psykiska instabilitet. (Tydligen)

Bodystepen var inte lika kul som sist.
Åkte iväg och solade efter det och handlade lunch till imorn.
För nu börjar min jobb-period verkar det som!
Imorn är det Cubus 12-19 (30% på allt i Cubus Sisjön!)

Så ingen träning imorn då jag måste trötta ut hund först och sedan lämna över henne till mor min och surtanten!

Försökte ta lite "muskel"-bilder förut. Men jäkligt svårt.

Inget att hurra för men kan vara kul att se tillbaka när jag väl når mitt mål.
För nu jävlar: Rakt in i kaklet.

Och så avslutningsvis lite bilder på min prinsessa. Såklart=)


Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

SOM JAG ÄLSKAR ATT DU FLEXAR!! YEEEEY :)



Din hjärna lurar dig och försöker belöna dig. Därför vill du äta massa. Bit ihop, stå emot, det går, JAG VET!



Hoppas det går bra på jobbet imorgon!



Pussss

2010-11-24 @ 22:51:39
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0