Tillbaka till vardag

Härligt!
Ligger galet mycket snö på marken.
Jag är tillbaka till min egna lägenhet.
Blir massa träning och bra mat i veckan.
BraBraBra!
Och riktigt glad över min RunTones som jag fick av mamma igår:

Men ska kanske inte använda dem i snö?

Igår mötte jag upp Flisen för Crossen 45 min.
Skönt att äntligen träna.

Idag ska vi få en PT-timma av goaste Lönn.
SÅ förväntansfull!
Nytt styrkeschema.
Ska tydligen innehålla något så spännande som rotation i TRX?(Kanske till och med bålrotation?)
Och chips och dips!
Alltid velat prova chins och dips. Ska bli spännande!

Idag blev det en 50 min snöpromenad med hunden.

Kommer få ta en långis runt 12.30 också så hon inte är för jobbig hos mamma sen.
Då jag ska jobba till 21.45 efter träningen!

Och så veckans invägning.

Funderar på att flytta den till fredagar. För det är alltid då jag har min lägsta vikt.
Och det har jag INTE efter helgen.
Startvikt(sen nov. 2009.): 73 kg.
Dagens vikt: 62.8 kg.
Förlorat sen start:
10.2 kg
Veckans +/-: -0.2 kg.


Så det blev ett litet minus. Men jag är bara nöjd över att det inte var plus.
Med tanke på att träningen var näst intill obefintlig och matintaget var skyhögt!

Trevlig Tisdag på er!

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Snygga skor ju! Kan vara halt att gå i snön? :)

Du är grym min underbara vän!!

Pussss

2010-11-23 @ 12:42:49
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0