Tisdag

Mamma har varit borta i 6 dagar nu.
Och i morse var första morgonen jag vaknade upp och kände att nu är det dags att hon kommer hem.
Så galet trött.

Det är nog mycket psyiskt som tröttat, inte bara det att flänga mellan tre djur i olika lägenheter.
Det är att lämna mammas hund så mycket själv.
Alla utfall valpen får utstå. Allt hoppande och skällande från en frustrerad valp.
Bland annat.
Ne, nu får hon faktiskt komma hem.

Ikväll är det jobb. Semester blir det!
Och valpen får vara själv i min lägenhet, Bessie i mammas och katten i Surte.

Kort resumé:
Lördags: Utställning i Svenljunga. Fick gå upp 05.15. Galet tidigt.

Superhärlig kväll med PKC-tjejerna. "Halv åtta"-tema.
Söndag: Kommer jag typ inte ihåg. Röjde efter kvällen och sen var det nog 40 min på crossen och solning!
Igår: Bodystep på Örgryte. Inte alls lika kul som Ullevi.

Veckans:
Startvikt(sen nov. 2009.): 73 kg.
Dagens vikt: 63 kg.
Förlorat sen start:
10 kg
Veckans +/-: -1.6 kg.


Oj oj. Såg precis att jag gått ner 10 kg! Wiee!
Skål på den=)
Nu kör vi!
Har inte följt GI-boken sen mamma åkte. Svårt att få ro att laga mat och sen inte veta i vilken lgh jag ska ha matlådorna i.
Men nu vill ja följa den. 4 veckor framåt!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Man får försöka hålla det uppe:)



MEN SHIIIIIT 10 kg! Vad fan hände??? :)

Grym du är!



Pusssss

2010-11-16 @ 10:24:39
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0