Vägning.



För det är redan tisdag!
Tjolahopp.

Startvikt(sen nov. 2009.): 73 kg.
Dagens vikt: 62.1 kg.
Förlorat sen start:
10.9 kg
Veckans +/-: -0.7 kg.


Det var ju inte fel!
Trots alkohol, ris och en sockerfylld efterrätt i Lördags så blev det ett bra minus på vågen.
Det trodde jag inte!
Galet kul!

Men hjärnspökena lever vidare.
Rädslan att sabba det finns där. Men åt det hållet ska det inte gå.
Justé!

Mina element gör ingen nytta hemma. Det är ISkallt oavsett.
Tår och fingrar är som istappar.
Och det tycker alla som är här och hälsar på.
Ge mig min nya lägenhet nu!

Var ute med valpen i över 1.5 timmar imorse.
Gött är det när man inte fryser i -10!

Glömt att berätta att jag körde intervaller på löpbandet med mina nya RunTones i måndags.
Och har inte fått ont i benhinnorna än!
Så ska testa idag också innan jag börjar jobbet.

Ha en god dag alles!
Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Jessica

DU gör MIG glad:)

Du kommer nog komma i dem, vi kan båda ha dom som mål :)

Så kul när man komme rin i kläder igen, då vet man att man gör något rätt!

Och du bara rasar i vikt, grymt!

Skönt att du inte får ont i hinnorna, hoppas det varar så!

Ska bli galet kul att se vad dom händer med kroppen sista veckan!

Ja, nyheten är Sälen :)

Pussss

2010-11-30 @ 12:16:26
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hoppas jag verkligen också och TACK!

Nee, jobb i tre veckor :D:D:D Inte helt bestämt än, måste få in någon för mig men ser ljust ut!

Haha, om så är fallet tar det nog bara några dagar så är jag där:P

PUSSSSS

2010-11-30 @ 22:44:11
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Ina

Jag har hittat den på både Willys (wieselgrensplatsen) och hemköp i rosenlund =)

2010-12-01 @ 10:23:59
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Geiramna

Nice security code. Does it work?

2011-12-02 @ 08:48:14
URL: http://geiramna.bloglyric.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0