Verkligheten har kommit

Så idag kom dagen då jag får känna på verkligheten.
Pendlat 50 min till jobb. Jobba 9-16. Pendla hem 50 min. Träna. Ha hand om hund.
Och allt därimellan med mat och städ.

Så är det.

Lyx-livet är över!

Men det gick bra på Cubus!
Hoppas det går bra imorn med.
Trött nu dock. Inte van att jobba vanlig jobbdag.

Ska städa.
Sen kommer mammsen med hunden och sedan blir det gymmet med Fliselis kl 20!
Hoppas på bilen. ORKA pendla igen i 32 min.

Kan ju slänga in en dagens mat nu när jag följer ett program!
Frukost: 2 kokta ägg blandat med en halv tonfiskburk och en msk majonnäs.
Lunch: GI-lasagne gjord på nötfärs och äggplanta.
Mellanmål: Proteindrink
( Eiselt Double Pro - Double Chocolate-blandade med knappt 1 dl vatten-chokladpudding. Galet gott!)
Middag: Tacosallad.
Efter träning/Kvällsmål: Ej bestämt än. Något mellanmåls-aktigt.

Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0