04.30.

Eller ska jag säga 04.25?
Det var då klockan ringde och jag gick upp för att
1. Klä på mig träningskläder.
2. Ta ut hunden på en promenad(Katten följde med. Lagom lätt att få en valp att kissa med en katt rusandes fram och tillbaka hit och dit framför nyllet på hunden!)
3. Lämna hunden i mammas lägenhet.
4. Köra 45 min gympass + 30 min cross med Flisen 05.30!

Och som det känns nu. Ganska mör i kroppen.

Så nu har jag betalat räkningarna.
Glömde kvar både det ena och det andra i min lägenhet igår, så blir tyvärr en vända in till stan igen.
Tänke annars vara här i Surte och städa.
Men då blir det väl så att jag passar på att tvätta i min lägenhet hela dagen och kör en långpromenad med Frejis i Skatås.
Och kanske träna lite med henne. Blivit AP-dålig med det sen vi sluta valpkursen. Dumt.

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Heeeelt galna är ni! Värre än mig dessutom:) Hejaheja! Pussss

2010-10-27 @ 21:11:23
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Petra

04.25??? Helt sinnessjukt tidigt. Tummen upp för dig med en sådan karaktär! ;-)

2010-10-27 @ 23:17:54
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0