Bäbis blir stor!

Freja 5 månader idag!

Firades i slottskogen!

 

Barnens zoo var stängt för året.

Sälarna såg kalla ut.

Fåglarna var nog det roligaste!

 

Idag har jag inte suttit ner fören 18!

Och då har jag inte ens jobbat..

06.30 började dagen med första av vad som kommer bli totalt 6 promenader.

Har tränat, styrka. Underbart skönt och ont!

Och på direkten kände man sig lugn igen.

Träningen är ju så viktig! Borde vara prio för alla!

Hälsade på Vickan en snabbis.

Efter slottskogen hämtades säkerhetsbälte i bäckebol.

 

Var hemma 18!

Så nu njuter jag framför tvn av att hundarna sover!

Ha det underbart!

 

 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, det är en hatkärlek men hatar löpbandet mera! :)

Ont i arsel idag JA!

Ja, visst är det snyggt? Hmm, vet inte nääär, vilut och dansa:P Får vänta några veckor!

Gud vad du är igång med Freja. Vad har du gått ner nu egentligen? Jag kan inte fatta att din hund är så gammal, och stoooor:) Galet!

Pusss

2010-10-20 @ 21:11:03
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, det är en hatkärlek men hatar löpbandet mera! :)

Ont i arsel idag JA!

Ja, visst är det snyggt? Hmm, vet inte nääär, vilut och dansa:P Får vänta några veckor!

Gud vad du är igång med Freja. Vad har du gått ner nu egentligen? Jag kan inte fatta att din hund är så gammal, och stoooor:) Galet!

Pusss

2010-10-20 @ 21:11:08
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0