Dessa mornar!

Hur länge kommer vi få ha så härliga dagar tro?
Innan regn och slask kommer.
Njuta bör man!
Innan det tar slut=)

Igår var det jobb på Backaplan Hemtex. Öppning för mig.
Lite konstig känsla då Hemtex har ändrats enormt sedan jag jobbade där samt att Backaplan aldrig varit "min" butik.
Men men, tänkte att går något fel så får de väl skylla sig själva!

Efter jobbet var det snabbt hem, byta om och sedan iväg med Camilla&Simon till Alexsandra och Andreas där det blev grymt god fläskfilé ch potatisgratäng med supergod efterrätt. Pannacotta som Alexsandra gjort.
Sjukt duktig!
Galet trevligt var det!
Godis ställdes fram efteråt men jag åt inget.
Har ju som sagt förbud fram till jul.
Och måste säga:
Inte ens jobbigt.
Trodde aldrig jag skulle säga det men saknar det inte ens!
Godare med lyxigare mat istället=)

Imorse väcktes jag av en piggelin till hund!
Ut kl 08 i frost och sol.
Lek med två hundar och spring i skog.
Både för henne och mig!
Har börjat passa på att ha på mig löparkläder på morgonen och ha som mål att komma över 300 kcl i förbrukning.
Känns som en bra vana!

Idag är det jobb på Backaplan igen. Stänger denna gången.
Sedan är det direkt till moster med mamma för att lägga upp min passning av hundar och katt o dylikt.
Då mamma drar till Dubai på måndag och moster kommer strax därefter!
Och efter det, om jag hinner, så åker jag till Floda till Camilla och Simon för att Freja ska få leka med en Lagotto-valp!

Full rulle!


Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Hemtex? Jag fattar ingenting?



Duktigt du är som står emot godiset, dags för mig med tror jag. Ajaj i magen! :)

2010-10-17 @ 16:03:19
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det smakar inte ens fisk:) In i ugnen ja med dillkrydda eller en jrydda som heter fish&seafood.

Jaha ok, ska du jobba där mera?

Pengar behövs alltid!

Jaaa lite men onödigt!

PUSSS

2010-10-17 @ 22:53:53
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0