Måndag snart!

Imorgon hämtar jag mamma och moster på flygplatsen!
Wieee säger jag bara!
Så underbart att få gå tillbaka till sina rutiner igen=)

Imorgon blir som en liten omstart för mig!
Hem och göra matlådor, kunna träna hela veckan!
Denna veckan fick jag ihop ett pass. Inte okej.

Och ända till i fredags så har jag räknat kalorier.
Och nådde min lägsta vikt på galet länge.
Har nog inte vägt så lite på ett par år, förutom när jag hade gått på pulver i 2 veckor.

65.8 kg stod den på i fredags.
Och imorgon så går jag på GI-mat istället. En 30-dagars matplan.
Trött på att räkna kalorier.
Kan vara kul att utvärdera 1/12 om kroppen går ner i vikt av det eller om det är kaloriräknandet som funkar för mig.

Fre-sön har jag jobbat på gymmet.
Grymt kul att jobba med Madde!
Och igår var det mys med flisen som sagt, skräpmat och B&J!
Blev skräpmat idag med för när jag kom hem så hade konsum stängt och jag hade ingen mat i Surte.
(Flyttar ju hem imorn) och då blev det skräpis!
Dålig bortförklaring för jag såg faktiskt tonfisk i skafferiet.
Men kände inte riktigt för det när jag visste att jag skulle gå på strikt GI i 30 dagar. Minst.


Men så är det!
Rolig spännande månad då med andra ord!
Träna! Äta! Träna! Och mera jobb på Cubus=)

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Jessica

MEN MALIN, GRATTIS!!!!! EN SKÖN KÄNSLA VA? :D

Glad för din skull!

Lördag kan vi väl köra på?

2010-10-31 @ 22:22:04
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Petra

Alltid lika skönt att få gå tillbaks till gamla rutiner. Lycka till nu med din nya 30-dagars matplan!



Ha en mysig måndagskväll!

2010-11-01 @ 18:18:52
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0