Måndag

Och då var ännu en vecka förbi. Helt galet hur fort tiden går. Som jag sagt innan.
Nu är det inte ens en vecka kvar tills vi ska iväg och rida:D

I alla fall.
Jag är grymt nöjd med att ha en träningskompis som inte låter en banga träningen.
Var så störtskönt att komma iväg och träna igår.
Först att behöva ta en timmes skogspromenad med hunden och sedan en timma styrka.
När man är sådär lite bakis och seg.
Det för ju underverk för själen!
Störtnöjd med helgen!

Har precis varit ute med hunden i skogen.
Hon fick flera ryck idag. Den energin hon har.
Den är ju så sjuk.
Hon bara rusar iväg. Runt. Runt. Upp. Ner. Kors. Tvärs.
Som om hon hade eld i baken.
Nästan så att rumpan hamnar fram när hon springer. Så fort springer hon.

Nu har hon snart däckat.
Jag har inte bil idag och måste handla.
Och jag hinner inte ta mig till gymmet(det tar 28 min en väg med spåris!!) och hem OCH handla.
Valpen kan inte vara hemma själv så länge. På grund av blåsan=)

Så då ska jag kila iväg på en Powerwalk nu.
Ser fram emot att lyssna på go musik.
Kan inte göra det när jag är ute med hunden för all koncentration måste vara på henne.
Det är som att hon tänker:
" Anstränger inte du dig så gör inte jag det heller".

Nog tjatat.
Ikväll ska jag till Alingsås och träffa Ludde.
Blir nog att vi tar en tur i stan. Det är tydligen Ljus i Alingsås. Eller något sånt.

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

sv: Tack! :) Känns härligt att höra!

Postat av: Jessica

Det är den, ska sova så fort jag kan :) Halsen är skit nu:(



Crack är ngt nytt, vi tog Rage där, ungefär samma sak fast detta är värre :)



Jobbar 12-20 på onsdag. Hurså?



Pussss

2010-10-04 @ 13:40:03
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaaaaa! Påhälsning :D

2010-10-04 @ 16:29:29
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0