Nu händer det grejer..

Hoppas att ännu mer händer imorgon!

Då börjar budgivningen på lägenheten. Jag vill verkligen ha den.
Och nu ringde min förra chef.
Hon blev chef för Cubus när hon blev uppsagd från Hemtex.
Och nu behövde hon timanställd.. Tadaaa: Hej jag heter malin och fick ut 1500 denna månaden.
Behöver jag säga att mina sparpengar börjar närma sig obefintligt?
Så ska provjobba där på Torsdag.
HOPPAS att jag fattar snabbt och passar in.
Behöver verkligen ha extra.
Och butik är ju typ det jag kan.
I alla fall Hemtex-butik.
Kläder är ju en annan femma.

Och idag funkar inte mitt hår.
Det vill inte lägga sig i bra ordning.
Och utväxt redan?




Det vill inte alls idag.
Suck.


Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Guuuud vad spännande med lägenheten. Hur går det?

Och ett nytt jobb?! Underbart!!! :) Hon är en go chef hon:)



Så skönt du kunde springa. Syrran gick till Intersport och fick utprovt ett par skor, jätte bra service och hon får prova dom i 30 dagar. Kanske ngt för dig??



Pussss

2010-10-05 @ 22:42:11
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0