Ork?

Av någon anledning så var jag irriterad hela dagen igår.
Och det gick ju ut över valpen.
Usch vilket dåligt samvete jag hade på kvällen..
Men hon var inte helt medgörlig igår, och det ihop med mitt humör var inte toppklass.
Kändes som ett sockersug som inte fick stillas-då blev det grinighet så det skvätte om det!

Imorse fick jag sova till 07.45. Underbart. Men trött så in i bomben!
Vi tog oss en riktigt lång promenad på en timma ute i skogen. Över sten och stock.
Hur skönt som helst!
Tänkte att valpen skulle vara trött när vi kom hem.
Men icke. Full rulle.
Nu verkar hon dock ha slocknat, en timma efter att vi kom hem.
Funderar lite på om hon kräver mycket mer nu för att bli trött.
Trots att hon bara är dryga 4 månader.. jäkla aktiv hund!!

Nog om det.
Kaffe nu.
Sen blir det lite av varje på schemat!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Seeegt!



Haha, sötis, förstog nog det var du!:)



PUSSSS

2010-10-01 @ 16:30:29
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: FRIDA MARBE

hej, jag skulle bara säga att jag gör design till folk, så om du är intresserad kan du kika in på min blogg :)



allt bra annars sötis? :)

2010-10-03 @ 15:40:08
URL: http://marbes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0