Slut!

Som artist.
Blev ett styrkepass med träningskompisen Annie i eftermiddags.
Shit pommes asså!
Vi körde på och jag vet inte vad som hände men förbrände 200 kcal mer än vad jag brukar med det programmet.
Tar nog i ganska mycket mer när man är två!
Bra skit det där!

Nu är man lite så där mör!
Fick iaf ihop 3 styrkepass och 1 spinning denna veckan.

Igår var det mys hos Lonka.
Superhärligt att tjejerna samlades igen.
Går en stund mellan varven men det är ju inte så konstigt!=)

Idag flyttade jag och mitt pack till mosters lägenhet i Surte.
Grymt mysig lägenhet och katten springer ute för det mesta.
Men så fort han är inne så är Freja på honom. Efter honom. Skäller på honom.
Aaaa! Stryper dem snart igen.

Men men. Glädjer mig åt att jag kanske får sova inatt. Om inte Måns får för sig att vara jobbig.
Kändes som om jag skulle kunnat somna ståendes förut idag.
Kan nog inte säga när jag sov en hel natt sist. Och inte längre än till 07.

Nog klagat!
Längtar till onsdag för då ska jag och träningskompisen köra dubbelpass:
Box och Spinning!
Sen äter vi ngt gott!
Blev så taggad från igår. Då jag körde spinning och styrka efter varandra.
Det varsjukt skönt att köra så galet slut på kroppen!

Nu blir det tv!
Tjipp!

P.s. Det är tydligen 36 grader i Dubai.
Saknar faktiskt morgonpromenaderna där.

Hade ju inte varit fel.
Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var så mysigt att ha er hos mig igår, jag bara älskar det!



Och din energi, du ger mig energi avv din energi. Du är grym!



Hoppas du får sova gott!



PUSSSSSSSSS

2010-10-25 @ 00:45:33
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0