Söndagstrött.

Var en jättekul inflyttningsfest igår hos Simon och Camilla.
Jättekul!
Sov över där. Blev kanske max 4 timmars sömn.
Galet morgonpigga(eller pigga och pigga) karlar.
Tjöta det kan dem!

Mor o far kom och hämtade mig.
Vi åkte och kollade på en lägenhet i Björkekärr.
En jättefin 1:a. Med en stor altan..
Jag vill ha den!
Här i denna. Den jag har nu.
En liten tvåa.
Aldrig fått "hemmakänslan" i den.
Men den som vi kollade på nu.. Jag skulle älska den till döds!
Och altanen: På sommaren: Grilla och sitta i trädgårdsstolar!
Och den ligger mot en skog så folk går inte förbi. Förutom kanske ngn enstaka skogstomte.
Freja kan sitta och bara filosofera.

Stora fönster.
Så trots att det var svart fondvägg och svarta möbler så blev det en ljus lägenhet.
Och fint kök.
Och fin hall..
Oh!
På tisdag börjar budgivningen.

Jaja.
Trött är jag.
Men om 20 min så ska hunden tröttas ut. Dock sover hon nu så jag kommer få dåligt samvete över att väcka henne.
Enbart för att trötta ut henne.
För klockan 18 ska jag möta upp Annie och Kim på Almedal.
Ska köra ett effektivt styrkepass innan stängning kl 19!


Tjipp!

Ps.
Bara måste dela med mig:
Bästisarna:
Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul var det igår :)



Hoppas du får lägenheten, håller mina alla tummar och tår. Sicken sommar vi får isf :)



Puss mitt hjärta!

2010-10-03 @ 16:30:26
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Lyckat helt enkelt:)



TA EFTER! Jag var så harmonisk igår och somna som en bebis! :)



Ses och hörs snart!



PUSSS

2010-10-04 @ 09:29:07
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Pederline

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-02-01 @ 07:55:55
URL: http://pederline.blogetty.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0