Torsdag

Längtar till imorn.
Tidigt imorn tar jag och åker till Farmor i Laxå och släpper av mammas hund.
Egentligen skulle jag åkt dit på lördag men det funkar inte.

Duschade precis, hörde Bessie ryta till minst 3 gånger.
Och eftersom jag gör mesta möjliga för att trötta ut valpen på dagarna så blir Bessie lämnad själv mycket.
Och som sagt, när vi väl är hemma så är det bara irritation från en jobbig valp.
Och en irriterad Malin.

Nog om det!
Kl 07 var jag ute med Freja, tog bara 10 min då hon bara gjorde sina behov och ville in igen.
Och sedan blev den en 30 min promenad med gamle hunden.
Kl 11 blir det en lång promenad med Ivarson och hans shäfer. Blir delsjön igen!
Och jag brukar ju ta ut Freja i skogen redan 08 på morgonen.
Det märks tydligt att hon inte fått springa av sig.
Hon biter i allt. Rullar runt och landar på Bessie.
Rastlös helt enkelt!
Hoppas att klockan går fort så vi kommer ut på promenaden snart!
Sen kommer katten Måns tillbaka till oss!
Och efter 16 så blir det skogspromenad för Freja så jag kan lämna henne själv för att få lite träning själv!

Blir många turer.
Först och främst måste jag gå promenader var för sig med hundarna, därför det blir så många.
Och sen när jag ska lämna hundarna själva så måste jag skjutsa hem Freja till min lägenhet då vi inte vågar lämna dem ihop själva.

Men men! Då går tiden fort!
Och det betyder att morgondagen kommer fortare och det blir lugn och ro igen!
Lite hund-jagar-katt såklart men klart mycket bättre än hund-gör-utfall-mot valp.

Tjipp!
P.s. Märks tydligt att jag bara är med djuren dessa dagar: Inget vettigt att skriva:D
Kommentarer
Postat av: lucke

2010-10-21 @ 09:00:57
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack gumman, det är jag med som sagt:)

Det funderar jag med på och kanske riktiga spinningskor?

Aaa, skit i löpningen, är ju bara skit för dig ändå, tar mer än det ger!

OM vi gör, partyparty:)

Vad skönt att det kommer bli lugnare nu!

Du är duktig och bra med långsiktiga mål!

Vad är slutmåalet?

Pussss

2010-10-21 @ 12:37:01
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0