Trött men nöjd.

Trodde jag skulle få sova inatt då vi var i Laxå och släppte av Bessie hos Farmor igår.
Men nej.
Katten är ju tillbaka nu och det var full rulle när jag tillslut släkte lampan närmare 01.
Runt 3 så väckte Freja mig. Och sen väckte Måns mig.
Vid 7 så fick jag nog och gick upp.
Så trött så jag knappt kunde stå på benen.

Ut med hund på morgonpromenad i skogen borta vid min lägenhet.
In med hund i min lägenhet.
Sedan var det 50 min spinning.
Och efter det 40 min styrkepass.
Och då hade jag bara intagit en banan och en celsius innan det.
Snacka om att jag åt för mkt igår kväll.

Och gårdagens kväll var förövrigt jättemysigt!
Bjöd Flisen, Brus och Simpan på Tacos och chip o dipp.

Så.
Nu har jag ny energi efter träningen.
Ska hoppa in i duschen sen bär det av till Slottis med Freja tänkte jag.
Träna lite med henne så hon kanske kan bli lite trött inför myskväll med tjejerna hos lonka!

Freja var helt i extas när hon fick springa i snö igår för första gången:


Och tackar Flisen som höll mig sällskap på roadtrippen!


Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0