Underbara höst!



Har aldrig tyckt om hösten.
Men nu när man har hund som är så lycklig så fort vi är utomhus i skogen så älskar jag det också.
Alla färger. Friska luften. Blåa himlen.
Allt är ju underbart!

Idag mötte vi upp Ivarson med hans hutlöst stora shäfer; Shiro.
Gick en promenad vid delsjön.
Sen har jag lämnat bilen hos mamma. Handlat mat för kvällen.
Ludde ska komma på besök. Vi ska se idol såklart!

Annars är det inte så mycket mer än så.
Skulle tränat idag men tiden bara rann iväg i och med att jag inte hade planerat in varken handlandet eller att mamma skulle ha bilen.
Segt.

Nu ska det städas och sedan blir det ytterligare en skogspromenad!

Trevlig fredag i wish you!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Myyyyysdag du haft!

Ha en underbar dag idag med! SAKNAR DIG!

PUSSSSSSS

2010-10-16 @ 10:05:40
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack gumman. Har också tänkt på det, trodde inte det skulle gå, trodde inte jag skulle klara det, trodde inte det skulle vara så här men jag ör nöjd som fan och stolt. Jag ska upp på scen va fan:)

PUSSS

2010-10-16 @ 20:39:54
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0