Waaaaaah..

Denna veckan kommer gå till historien om irritation över gränsernas gräns!
Har rejält med dåligt samvete. Konstant.

Passar mammas hund och katt.
Freja jagar katten.
Hunden gör utfall och ryter mot Freja och katten.
Freja skäller.
Katten skriker då han inte får gå ut.
Och så är det, runt runt runt.
Jag blir galen!

Nu är det bättre.
Igår höll jag på att strypa dem.
Alla.

Men det värsta är att jag skäller på dem lika mycket.
Ute drar jag i koppel.
Inget tålamod. Det är bortblåst och jag kokar för minsta lilla.

Inatt var det inte en lugn natt.
Efter många om och men så blev det tyst.
Kl 04 var det ut med hundarna då Bessie var dålig i magen.
Fulle rulle 08.
Körde katten till moster där han kan vara ute.
Det hjälpte lite.
Ut med Freja i skogen så hon blir trött.
Och när jag kom hem, efter lite utfall från Bessies sida, så somnad hon.
Skönt!

Jobb 17. Ska lämna Freja hos Annie strax efter 16.
Innan det måste jag ut med Bessie.
Och Freja är ju så sjukt rädd för att gå här i stan så kanske måste lämna henne..
Men hon är ju utvilad och måste säkert också kissa..
Oh suck!

Tjipp.
Kommentarer
Postat av: Petra

Oj...det låter som du har full rulle där hemma ;-)



Hoppas allt är bra med dig!



2010-10-19 @ 13:28:53
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: Jessica

Ja, det var skönt att vara ledig idag men hos dig! Jag blir trött bara av att läsa! DU är duktig! Pussen

2010-10-19 @ 21:06:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0