Waaaah!

Första gången på 2 år: Har på mig ett par av mina jeans!
DET är värt att fira!!
Har gått i leggings i två år bara för att jag inte fått på mig mina jeans.
Men nu. Nu åkte ett par på!
Så glad.
Och va snyggt det är med jeans.
Mycket snyggt med jeans och skinnjacka nu till hösten.
Så detta är strl 29 på dessa.
Bara strl 27 på mina favvojeans.. de ska också på!
Tar ju sin tid men de ska på!
Wieee!
Sen har jag ett par bonusjeans som jag haft på mig en gång.
Ett par apsnygga diesel.
Strlk 26 utan stretch.
De ska också på någon gång.
Men frågan är om det är möjligt.
Kanske Jessikola vill låna nu när hon är så fin i kroppen?=)

Jaja.
Var verkligen bara tvungen att blogga i detta lyckoruset!
Annars är det fullrulle från 06 till sent på kvällen nuförtiden!
Har börjat jobba på Cubus också, det är det tre jobb som rullar plus hund och vänner och träning.
Kul!

Och idag:
En helt ny garderob hade jag med mig hem.
1 par apsnygga svarta jeanstights.
1 par gråa jeanstights.
3 olika färgade baslinnen.
8 skjortor/blusar/tunikor.
1 sjal.
Förstår ni vilket lyckorus jag är i?
Speciellt när det var i storlekar som 36,38,S!
Wooooooooooop!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jessica

MEN MALIN, VAD UNDERBART!! JAG BLIR GLAD!!!! Som du shoppat snuttan, kul för dig, det är du värd!



Testar gärna dina jeans, får se om de sitter eller inte :)



PUSSSS

2010-10-14 @ 20:20:17
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

DU GÖR MIG SÅ GLAD!



Fy fasen vad undertbart med kläderna :) Tacksamt!! Du är värd det!



Ta med dig hunden såklart:)



PUSSSS

2010-10-15 @ 10:13:48
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

En annan dag :)

2010-10-15 @ 13:38:10
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0