Ännu en dag förbi.

Dagarna bara rinner iväg!
Ska göra det ena med det tredje men det blir bara nya saker på agendan istället för det som står på att-göra-listan.
Idag har jag:
Varit ute på skogspromenad med valpen- hon visade genom sina sprint(läs damp)-attacker att hon är en given agility-hund.
Varit hos kiropraktor-Martin och knäckt min rygg och blivit klämd på onda muskler- Aj.
Varit på hunddejt i slottskogen- Freja och Vimsa är ju så sjukt goa ihop. Som riktiga bästisar.
Varit i Nödinge och köpt hundsäng, ben och frukt.-Vi fick vända efter en bit på vägen hem då vi glömt kvar sängen.
Varit hemme i ca en timma- Valpen har slocknat och jag har ätit.
Snart bär det av till Simon och Camilla i Floda.- Fruktsallad och idol!
Som ni märker-ingen träning, trots att jag varit uppe sedan 07.

Får se ifall jag kan köra träningensöndag istället?

Just det. Jobbade ju igår. På Almedal.
Tror det var skönt för Freja att vara ledig från sin matte en kväll.
Var sjukt irriterad igår. Usch.
Undrar om det är sockersuget som gör mig grinig?

Nog om det!
Längtar till fredag- Då blir det bio med gose-vänner!




Tijpp!
Kommentarer
Postat av: flisen

Trosa eller vad blev det? Hehe. puss!

2010-09-23 @ 03:51:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0