Blött som in i..

Jäklar vilket hällregn vi hamnade i!
Vi hade varit på Arkens Zoo(mamma och jag) och besällt säng, köpt sele och massa ben till Freja.
När vi parkerade vid ullevi norra för att köpa med oss sushi hem(som för övrigt var underbart gott!) så började det ösregna.
Riktigt ösa ner!
Var pisseblöt ut o in!

Och när jag och Freja skulle gå till bilen från mamma så gjorde hon som hon brukar vid spårvagnsvägen.
Sätta i alla fyra tassar i marken och skrika.
Stretar och kan hon inte gå åt det hållet hon vill(hem till mamma) så sätter hon sig ner och kollar på mig med ledsna ögon.
Folk kolla på mig som om jag misshandla min hund när jag drog med henne.
Men grejen är ju att jag kan varken vända och ta en annan väg eller plocka upp henne.
För då visar jag henne att hon har rätt.
Det är farligt att gå där.

Så det var ju kul.
Osså bajsa hon mitt i all panik hon hade.
På trottoaren.
Som smeta ut sig i regnet..
Oj va populär jag var där.

Nog om det.
Hon fick tvingades att duscha när vi kom hem.
Som hon måste ha hatat mig ikväll..


Träningen blev av idag!
Svettades som en gris!
Styrkepasset som Johanna satte ihop åt mig körde jag igenom.
Jisses vilket pass=)
Gött är det!

Blev ingen hunddejt då Vimsas matte är sjuk.
Filmdejten blir framskjuten då personen ifråga inte hunnit klart med sitt skolarbete.
Så nu är det mys bara jag och Freja framför Biggest looser=)

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Härligt när träningen väl blir av!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0