Lördag

Och vilken regnig lördag det är.
Vi var och såg Inception igår.
Vilken jädra bra film!
Den var så..Knäpp.
Den lämnade mig helt fascinerad och nästan mållös.
Hur kan man göra en sådan bra film?
HUR kommer man på idén till en sådan film?
SE DEN om ni inte redan gjort den.
Jag vill se den igen.
Jag vill äga den.

Sent i säng.
Sov hos mamma då valpen var på dagis där samt att jag tar ut Bessie medan hon jobbar idag.
Så 05.30 vaknar jag.
Mamma tar ut valpen och Bessie.
Valpen kommer in. Börjar leka med katten.
Bessie vaktar allt och inget.
Jag får därmed gå upp och när klockan var 8a så var hundarna rastade och alla djur utfodrade.
Vad gjorde jag då?
Jag stoppade in valpen i bilen.
Brummade bort till Skatås.
Lät vapen springa av sig i skogen.
La in henne i min lägenhet.
Och sen blev det en timma styrkaAlmedal!
Och gudars va skönt det är att använda sina muskler och svettas lite=)

Nyduschad och sminkad.
Ska brumma tillbaka till mamma och ta ut Bessie igen.
Sen är det bara att ladda för kvällen: Tapas på La Sombrita!

Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0