Måndag

Och då var även denna veckan på g!
Somnade tidigt igår, blev väckt på natten.
Drömde (alltså gjorde) att jag öppnade sovrumsfönstret och en katt hoppade in.
Jag la mig på knä och trodde att det var en svart kattunge under sängen.
Det var en svart keps. Såg jag sen.

Freja måste bli en knäpp hund. Vilken dag som helst.
Undrar när man slutar går i sömnen?
Aningen scary att jag öppnade fönstret.
Att jag trodde att en katt kunde hoppa in.
Då jag bor på tredje våningen.

Man undrar ju lite om jag kunde gjort andra grejer då jag inte tänkte på att vi bor så högt upp.


Jaja.
Valpen är rastlös idag.
Varit ute två gånger redan och klockan är bara halv tio.
Kl 11 ska vi möta upp Frejas bästis Vimsa i Skatås.
Och sen ska jag skjutsa mamma till jobbet.
Och sen blir det faktiskt träning för mattes del=)
Idag ska även Freja klickas in. Måste.

By the way:
Tapas på La Sombrita:
Jisses va gott!!! Galet.
Va sjukt mysigt att vara där med Karin.
Synd att hon sticker jorden runt om bara några dagar.


Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack! Blir glad för all stöttning! NI ÄR BÄST!!!!

Men måste göra så här för att få det att funka, nu låter det som vi har ett uppehåll allihopa men så är det ju inte :) Träningen och kosten går i första hand, sen ni! :) Känns hemskt men what to do?? Massa kärlek till dig med! Pussssss

2010-09-27 @ 10:46:14
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du och dina nätter snuttan BTW :)



Tack, jag kör :) Du är underbar!

TACK!

2010-09-27 @ 21:45:00
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0