Nyklippt




Och Nya Tag.

Efter en eller två veckors av "inte-tänka-alltför-mycket-om-vad-jag-äter" så bestämde jag mig.
Nu jäklar är det dags att nå mitt mål!
Så gjorde upp en plan med två delmål och ett slutmål.
Och igår kom jag på vilka belöningar som jag skulle få vid varje mål.

I början är det -1kg i veckan. Vilket kanske blir svårt. Får se.
Iaf.
Första veckans resultat:
-1.5 kg.


Så nu kör vi på! Delmål 1 är bara runt hörnet och då får jag köpa nya träningskläder!

Valpen växer som ogräs!
Denna veckan har jag bott hos mor och passat hennes katt.
Jag har velat strypa dem båda då de beter sig som två småungar som retas och jagas och gör mig galen!

Nej nu får jag bege mig!
Gick upp klockan 06 idag. Trött? Ja.
Sov hos Flisen inatt då vi kollade på lite av en skräckis igår.
Gick i sömnen två gånger för jag trodde att valpen skulle kissa i hennes säng.
Som hon gjorde häromdagen i mammas. Ooops=/

Nu ska valpen tröttas ut för det är Kettlebells kl nio på Sportlife Almedal!
Kul!

Tjipp!




Kommentarer
Postat av: Jessica

OJ! 1,5 kg, bra!!!!!!



2010-09-14 @ 16:12:43
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0