Seg.

Idag är jag seg.
Kan bero på att jag kollade på tv till 23 igår men hunden sov som en stock.
Ville absolut inte gå ut och kissa.
Så hon väckte mig runt 02.
Det var bara att ta på sig kläder och släpa oss ner tre trappor.. shit va trött jag var.
Men kissa det gjorde hon sannerligen!

Och vid 07 väckte hon mig för andra gången.
Fick ligga kvar till 07.20, sen så var det dags för frukost för valpen. Tydligen.

Efter morgonrastning var det min tur för frukost.
Och sedan bar det av till stallet då Jessica och Flisen skulle rida!
Tänkte att valpen kan behöva vänja sig vid de stora djuren.
Och läskigt var det.
Skällde och skällde och skällde.
Skulle hålla Tsjitte medan Flisen hoppa upp, så jag satte Freja i bilen sålänge.
Men stängde inte dörren.
Efter lite om och men så var mina vänner iväg på en ritt i solsken.
Och min hund var borta.

Fick ropa ett antal gången mer hon kom som ett skott ett tag senare.
Säkert jagat någon katt..

Efter det så har hon legat däckad här hemma.
Och som det brukar bli med mig:
Har jag inte någon bestämd tid för träning så blir det inte av. Om det inte blir av på morgonen.
Morgonträning är alltid ett säkert kort för mig.

Men då gör jag så här nu.
För att få struktur.
Finns inte mycket av det nu när jag inte jobbar.
Veckans träning:
Måndag: Styrka.
Tisdag: Vila.
Onsdag: Cross.
Torsdag: Box impact.
Fredag: Cross.
Lördag: Styrka.
Söndag: Vila.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0