Skulle behöva sträckas..

Har haft träningsvärk hela veckan och det bara byggs på.
Skulle vilja lägga mig i något som bara sträcker ut mig.
Skööönt.

Oj va man pushar sig när det är Activio-spinning.
När man ser om man ligger på blått, grönt, gult och slutligen rött på en stor skärm.
(Om det finns blått, kan inte se det framför mig just nu)
Beroende på puls mot sin maxpuls.
Var helt slut efter 30 min.
Och då var det bara att gå vidare och döda mage och rygg i 30 min.

Efter det bar hem till valpen med sushi som avnjöts med Annie.
Det är så sjukt gott.
Så när mamma kom hem senare så blev det sushi igen.
Mmmm!

Kollade på en lägenhet igår med uteplats.
På Råstensgatan i kålltorp.
Oj va jag gillade den!
Det kändes som en riktig lägenhet, inte en leksaks-lägenhet som jag har nu.
Jag vill ha den..
Men det hade varit 15 personer och kollat på den redan.
Och det är redan dyr.. så känns inte så troligt att den blir min=(

Nu ska jag strax iväg till Slottskogen och leka av hunden med golden-valpen, för att sedan gå på hundcafé=)
Sedan om det hinns med innan valpkurs så är det träning med Flisen!

Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0